I FORGOT MY PASSPORT WTF

Rise and shine kitties!

I've never felt so glad to be awake because I just woke up from a series of extremely vivid dreams. Or should I say nightmares?

Won't go into details because dreams usually don't make sense. But I felt scared and guilty throughout those dreams and those are definitely not pleasant feelings to be having while asleep. So much so that at one point, I jolted awake.

Went back to sleep only to have my dream pick up from where it left off. UGH. 😩

When I say that my dreams are vivid, it's to the point that I can remember the faces of the people who were in it, what they were wearing, the expressions on their faces and the storylines of the dreams.

The most creepy part is, the dream I had last night was a continuation of a dream I had a few months ago!

🌚

I have such dreams almost every night and it really interferes with my sleep. So I googled to see what might be causing it…

Lazy to type out again.

If dreams are a manifestation of the subconscious mind, then my mind must be very busy. 🐝

It barely feels like it's been a month but here we are, jetting off for a work trip tonight.

Excited to meet the new samples!

I don't like my salty food sweet but I like my sweet food salty.

πŸ˜‚

Whenever my stress level goes higher than usual, I start wanting to buy every single shit I set my eyes on. That's my coping mechanism I guess. LOL. πŸ€·πŸΌβ€β™€οΈ

People stress eat, I stress shop.

δ»Šε€©ηš„ outfit ✨

Don't think I've owned a pair of pants in Olive before… Loving it!

#thetinselrack #TTR

MAJOR CRAVING FOR MOS BURGER. So I suggested having that for lunch.

I think this is the unhealthiest meal I've had in months. 4-5 months probably? But it was so good. πŸ˜‡

I'm all for healthy eating and working out but I'm also all for getting your cravings satisfied. Hahaha. It's a good thing I don't crave for fast food often.

My must-order when I'm at Mos – CORN SOUP. This is damn amazing please. Slurps. Better than most corn soups I've had at legit restaurants.

Hello you smiley fellow.

One of the things which I succumbed to while browsing through Watson's. Meant to buy makeup remover wipes for work trip only but we ended up with a entire basket stuffed with things we don't need. #girls

Yesterday, clad in my favourite kind of outfit. You must already know about my white shirt obsession by now. πŸ˜‚

If you remember or own the Brooke Slouchy Shirt which we launched a few weeks earlier… THIS IS THE BROOKE SLOUCHY SHIRT. πŸ™ŒπŸ» In solid colours.

I loved the striped ones but the material was too thick for me. I perspire really easily. So glad that we found a lightweight material for the solid colour version!

I also kept this in size M because I really want an oversized shirt. Idk why I always keep size S for TTR shirts. When I buy shirts outside, I always get them two sizes bigger. Lol. I love huge shirts. ❀️😍

Otw to airport now!!

Excited to go shop DFS hahaha.

FMLLLLLLL. Forgot to bring passport WTS. 😨

OKAY GOT MY PASSPORT. All the way back to AMK from the airport. Still got time for DFS. It was a good thing we decided to leave an hour earlier today. Heng ah. πŸ˜‚πŸ™ŒπŸ»

Really caught the forgetful bug from @jongsy. She just did a post today listing the things she forgot. She's the real influencer, yall. LOL.

Just spam only. Like a crazy woman (who forgot to bring her passport). πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Okay DFS shopping done with lots of time to spare. πŸ˜‡

Before the plane takes off and I lose connection to the virtual world, here's my #ootd.

Love how dramatically flare this pair of pants are. πŸ’ƒπŸΌ It's almost like a skirt already.
The wider the pants, the smaller your waist (and all other parts of you) look!

The flare. 😍😍😍

We also picked a really interesting colour palette for this pair of pants. Look for the full preview on FB soon!

Okay bye for now!! Hopefully I don't forget anything else!

🀞🏻🀞🏻🀞🏻🀞🏻🀞🏻

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s