Hermo haul + weekends! โœจ

True story.

Also true. My resolve gave way big time guys. LOL. ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ™ƒ

Um. Yes.

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Won't be posting my Sephora haul today because I've yet to sit down with my purchases and sort them through..

But I've my Hermo haul to share!

They were having a good deal (LOL) so I carted out some stuff last week.

Total damage because they were giving away 1 x cosrx one step pimple clear pads with every $80 spent.

I was already using the cosrx one step pimple clear and I liked it so it was a good deal for me!

The free gifts with purchase! Other than the cosrx, there was a clear pouch with stickers LOL and samples of different cosrx products inside.

Not so excited about the stickers but excited to try the samples. Hahaha. The characters are so comical looking!

Gonna bring the samples for my Cameron Highlands trip with ZL at the end of the month. They'll be so handy cause I'm gonna challenge myself and bring only a backpack. Which I'm gonna fill to the brim. LOL. ๐Ÿ˜‚

Here's how the cosrx pads look like!

I like that it's pre-soaked which means I don't have to use my cotton pads. Lol. Best for lazy girls! I use this after cleansing and before my normal skincare routine.

Got the Petitfee Black Pearl and Gold Hydrogel Patches because I was using the other version previously and quite like it. It's currently OOS on Hermo tho!

And also, Gold Neck Cream because this year suddenly I am damn conscious of lines forming on my neck. Old already. ๐Ÿ˜ญ

Another pink clay mask! I googled and this seems to have pretty good reviews. This is actually called Bonvivant Botanical Mellow Jelly Clay Mask and I'm damn curious about the jelly part. Lol. Will use and share if it's good!

Grabbed another #Cosrx product – Propolis Light Ampule.

This packaging looks really cute don't you think?? Like some kinda science lab apparatus! ๐Ÿ˜Œ

And that's all to what I've got from Hermo recently!

I rather like shopping there cause it's fuss free + delivery is always quick. ๐Ÿ™Œ๐Ÿป

Weekends came and passed too quickly. ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

Started Saturday with a reeaallyyyy early photoshoot (woke up at 5.40am zz) and headed out for brunch with the sisters!

Our choice of location was The Summerhouse/Wildseed Cafe. Idk what to call them because it seems they are both..? But anyway, it was a surprisingly short 10 minutes drive from our place even tho we thought Seletar Aerospace is damn ulu HAHA.

It's a nice alfresco place to chill out at and there was a wedding going on upstairs when we were there.

Of course we'd be clad in #TTR, it's practically unspoken hehe. No one better than sisters to help you take #ootd shots!

If I could only use two words to talk about the food…. I would say "don't bother". Hahahaha. Can't even be bothered to list out what we ordered cause it was sooooo bad. ๐Ÿ™„๐Ÿ™„๐Ÿ™„

Good thing we only ordered two mains! Briefly considered ordering some sides to add on since mains were so disappointing but ็ฎ—ไบ†ๅ•ฆ it would have been a waste of money.

Coffee was alright so… Just go there for the drinks and ambience with zero expectations of the food la okay? ๐Ÿ˜‚

It's been quite some time since we've visited such a disappointing food place but owell at least we got some nice pictures out of it!

The menu was also pretty limited. ๐Ÿ˜ฉ

Wore my Keds X Kate Spade tassel loafers out!

Initially thought the Xane Flare Dress would look too girly on me but… hmm okay leh? โ˜บ๏ธ I like it! The flare sleeve design is so lovely!

#thetinselrack #TTR

On backorders nao!

http://www.thetinselrack.com โœจ

Went with a different hairstyle because fringe too long and I've been lazy to reach out for the scissors…

Yes I cut my own fringe LOL.

Decided to try pinning up my fringe for a few days and see if I wanna try growing it out.

And this new look is growing on me! Wasn't quite used to seeing so much of my forehead HAHAHA but ZL says fringe up also nice so okay lor shall leave it like this for awhile.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s