Life + TTR updates βœ¨

MORNING YOU LOVELY PEOPLE!!

I feel like I haven't been here for a really long time but actually I don't think it's been more than a week. Hahaha. Is it #overlyattached to Dayre? πŸ˜‚

But whoopee it's finally Friday! I could use the weekends for a breather since I've been travelling for work for almost an entire week.

Stayed over at ZL's last night and he suggested to watch this Korean movie called Miracle in Cell No. 7 recommended by his colleagues.

LOL he wanted to test and see if he would cry but I told him that he definitely wouldn't even before we watched it. Cause he #heartless. Hahahaha. πŸ˜‚

AND OMG.

MAJOR CRY FEST. For me, that is. 😒😒😒😒 Sobbed all the way from halfway through the movie and he was busy… Laughing at me. πŸ˜‘

He is indeed heartless. LOL.

I really dk if ZL and I were watching the same movie cause in the end he asked me "eh so that girl is the daughter?? Why she grow up so fast?" Lol. I speechless. And he didn't get the ending also. Whyyyyyyy. 😩

But anyway guys.

The movie is legit good. One of the most touching movies I've watched. Don't think I've cried this hard before during a show.

Please watch it if you haven't. Strongly recommend if you're in need of a good crying session. πŸ˜‚πŸ‘πŸ»

In the mood for curls today. It's been a few months since I've used the curler! Bleached hair can't take too much heat.. I think it's time for me to embrace the dark side again. πŸ€” Got until Monday to decide!!

Luvvvvv my earrings today. Gonna be coming up real soon!! πŸ‘ŒπŸ»

Wrap blouse also upcoming. More pictures later!! I love the current puffy/layered/drama sleeves trend. They make shirts look so much more interesting! 😍✨

#thetinselrack #TTR

Just gave my camera roll a good scroll through and I see so many random life updates I was planning to post but ended up missing out on.

Work life has been getting real hectic.

But it's the good kind of hectic. So you might see me less on Dayre in time to come. But I'm paying my dues + crossing my fingers that good things will come to TTR!

I surprised myself by deciding to make this purchase. I've never taken to shoes which are of this style but this pair looks very minimalist… I think the factor which motivated me the most was that it went really well with my Diya Pleated Dress (hands down my fav dress really…. I kept it in 3 colours and wear it almost weekly!).

It has this really lovely casual weekend vibe which I couldn't say no to.

Walked away from this and ended up walking back again. LOL. πŸ˜‚

Wore it out immediately. Hoho.

I've been wearing them daily ever since I got them, actually. 😌

"These look like market shoes…"
"What market shoes πŸ˜‘"
"You look like you going market in those shoes."
"This is style you dk one la."

#shitmyBFsays

Actually I can compile a whole series of shit he says yknow. He makes the most ridic comments sometimes hahaha. I can call it #shitZLsays lolol.

Yesterday I wore this floral top over to his place (you can check it out on my IG but I'll be posting the shots here later as wellz).

"Why got curtain"
"What curtain"
"You're wearing one"
"πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘"

Semo curtain. So nice the florals!!!

Anyway, off topic but I'm so happy to have gotten the limited ed MAC Fix+ thanks to my cousin-in-law who helped me check for availability across all outlets. Found the last bottle at Bugis! ✨

It smells so coconut-y and I feel like I'm on tropical beach holiday every time I spritz it all over my face. 🍍

#dayrebeauty

Also…. Currently obsessed over this. Sunscreen spray which I got from KL!!

This smells soooo better than the Biore one. It has a light floral scent which makes me wanna use it 20 times a day. πŸ˜‚ Excessive but ya. This doesn't clog my pores and aggravate my sensitive skin at all. πŸ‘πŸ» Tried googling to see if SG has this and it appears that Guardian carries it…? I might be wrong! I hope I'm not tho.

Cause at this rate I'm spritzing I'm gonna need to get a new bottle vvv soon. Haha.

Can you tell…. I really got the feels for mists/sprays nowadays. HAHAHA. πŸ˜‚πŸ’¦

This week on TTR, we're going drama-mama on the sleeves!

I think my factory did a really fab job on the sleeves this time round. They really nailed every single detail I asked for and the end products turned out so nicely. ☺️

The drapes of the sleeves are the hardest part to perfect and the factory had to go through several samples before we were happy with it. But no regrets being so picky, look at the pretty layers on the sleeves! 😍

No worries if you're not into florals like me.. We have this piece in white and a pretty shade of dusty pastel green as well! Green is such a trendy colour this year but ughh haha I'm still very much into pastel pinks and greys. 😢

Had some time before work so I did a flatlay of the items/products on me today!

πŸ’•

Ughhh so so pretty the lantern sleeve!! :') In slight disbelief that the factory managed to do this so well.

Felt like we didn't capture the sleeve so well during the photoshoot. So I decided to take a close up and show you guys here!

Love that it's vvvvv flattering.

Okay off to the gym!! Payback time for all that food I inhaled in KL. 😩 I really like heading to the gym on Friday cause it's so empty compared to other weekday nights. Guess everyone is out having fun huh?

Gym – checked!

Just committed the biggest mistake of my life – attempting to change the bedsheets after an intense session of toning the arms at the gym.

😭😭😭

But yay I managed to do it somehow. Just gotta make sure the sheets are nicely tucked in at the corners tomorrow. I can't manage that now.

Even typing on my phone feels like an ordeal. Lol. But I'm just gonna bear with it and finish up this entry before I go off for the weekends!

Today's #ootd featuring the wrap blouse! ❀️

I think I would go so far as to say that this is one of my favourite TTR tops, ever.

Paired it with the Bondi Pants!! Will never ever get sick of this pair of pants. Heh.

Coincidentally in the same combination as our photoshoot. Haha. I can totally picture this top with all our Bondi colours. 😌

What I like most about this top – it can be easily styled as either formal/casual.

Pairing it with pants and pumps will bring it to work with it! I would also wear this with a pencil skirt. Or any midi length skirt which is work appropriate.

As for going casual, the possibilities are endless. Denim shorts, tailored shorts, skirts, would all go perfectly well with it! I'll top it off with a pair of sneakers for a fun vibe. ☺️✌🏻

There are also multiple ways to tie the sash around your waist.. You see that for the different colours during the launch!

Comes in White, Plum and Black. Wanna keep them all but TRYING to limit myself to two. Zen me ban. 😩

These sweet looking crochet bralets, also coming up this sunday!! ✌🏻✨

We also have a pair of basic tailored shorts for you to pair with all these tops we're launching non stop. Haha. SEE YOU GUYS AT THE LAUNCH!!

Ahhhhh. This gorgeous crochet bralet! 😍😍 Finally had time to wear it this morning and yay I'm happy that we finally perfected the fit! The initial sample was a far cry from this. The fit was just…. So bad I can't even begin to describe.

LOVEEEEE.

The other two available colours in the photo above! πŸ‘†πŸ»

Little furry photobomber at work. 🐢 Hehe sekewtttz.

Have a smashing weekend, yall! ✨

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s